Sigridi meeskond juhendab inimesi telefonitsi, kuidas oma nutiseadmega toime tulla. “Nutikülmkapp, fitness-kell, robottolmuimeja, nutikas õhk­soojuspump,” loetleb Sigrid tehnikat, mille pärast on seadmetoele helistatud ja abi küsitud. Arvuti- ja nutifonihädasid lahendab Sigridi tiim iga päev.

Veel mõni aasta tagasi olid küpsemad inimesed need, kes tehnikaga hätta jäid. Nüüd on Sigrid märganud muutust: “Pigem juhtub sedasi, et helistab umbes minu­vanune inimene ega saa aru, mida ma talle räägin. Ja samas helistab 80aastane proua, kes ütleb, et häälestas ära oma proksiserveri, sest vennapoeg kunagi näitas, kuidas seda tehakse. Vanemad inimesed on hästi uudishimulikud – alguses ei saa vedama, aga pärast ei saa pidama!” Üks suur motivaator, et nutimaailmaga sõbraks saada, on suhtlemine oma perega. 

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid