Kingabrändi looja Vivian Unt: kui kinga ja inimese hing teineteist leiavad, muutub kinga kandja ilusamaks, söakamaks ja rõõmsamaks!
Kingabränd Vivian Vau sündis tänu selle looja Vivian Undi suurtele jalgadele. Ilusaid kingi oli tal võimalik leida vaid… meestekingade osakonnast! Defekt tuli pöörata efektiks ja kui juba, siis eriti toredaid, iseloomuga ja värvilisi kingi luues. Brändi vapilinnuks on paabulind, eesti keeli ka vau, kes sümboliseerib värve, küllust, julgust ja elegantsi. Vivian Vau kingasalong avas uksed Tallinna vanalinnas 2005. aastal ja on tuntud oma erilise valiku poolest. Hoole ja armastusega kujundatud kingi valmistavad Itaalia ja Hispaania kingameistrid. Ühtviisi olulised on jalanõude ilu, mugavus ja ehe materjal, nahk või tekstiil. Numbritevahemikus 33–45 leidub mõnda suurust vaid üks paar – ja siis ongi seda suurust ainult üks (1!) paar maailmas.
Mida kingad inimese kohta räägivad?
Mõned kingad on kõnekamad kui teised... Inimene, kes peab elegantsi oluliseks, teab, et on olemas kingade keel. Ta on seda tundma õppinud – tema kingad räägivad temast nii mõndagi.
Kui palju sõltub kingadisain üldisest moejoonest?
Kinga- ja rõivamood on omavahel küll tihedalt seotud, kuid ei käi tingimata alati ühte jalga. Üha rohkem eemaldutakse klassikalistest tõekspidamistest ja kantakse koos asju, mis veel hiljuti oleksid olnud mõeldamatud, näiteks tenniseid õhtukleidiga.
Kas praegu saab öelda, milline on kingamood?