Kannale tulevad hobuserauakujulised paksendid ka siis, kui käia tagant lahtiste kingadega, mille kand on jalast kitsam, mistõttu osa jalakannast vajub keharaskuse mõjul üle ääre. Samuti kipub nahk soojaga kuivama ja lõhenema rohkem kui muul ajal. Kui põhjus on selles, aitab jalgade korrapärane kreemitamine ja avarate ning laia kannaga jalanõude kandmine.
Tallanaha liigsarvestumist soodustab püstijalatöö kõval pinnasel – nii kaitseb nahk talda pideva ülekoormuse eest. Siis on mõistlik kanda pehme paksu tallaga jalatseid. Samuti mõjub taldadele halvasti sage käimine kõval pinnal, näiteks asfaldil. Ka sel juhul aitavad liigse surve vastu pehme tallaga jalanõud või paksu tallaalusega sokid – kõik see ühtlustab koormust jalale.
Sage põhjus, millest tekivad paksendid talla liigsurvekohtades – suurel varbal, pöiavõlvi all ja kannal –, on jala päkaosas asuva ristvõlvi lamenemine ja laienemine. Siis aitab sobiva ortopeedilise tallatoe kandmine.

Mida teha, et paksu nahka ei tekiks ja kuidas sellest lahti saada, sellest saab lugeda siit: