Allahindlused – kas kasulik diil, lõks või meelelahutus?
Vahel, kui taas kord tõttan osa saama mõnest suuremast allahindluskampaaniast, mõtlen – on mul aru peas üldse? See on ju selge lõks: kui oled juba mitu tundi oma aega ja energiat raisanud, uurides inimeste vahel trügides hinnasilte, koguneb ostukorvi ikka midagi. Kasvõi puhtalt selle pärast, et kulutatud aega kuidagi tasa teha. Tean küll, et tegelikult soetan sel teel mitte hädavajalikke asju ja kulutan kokkuvõttes kolme allahinnatu peale rohkem, kui üht vajaminevat õige hinnaga ostes. Aga ikkagi! Nii tore on näha, kuidas suurem number on hinnasildil asendunud poole pisemaga! Ja vahel müüakse allahindluste ajal tõesti ka neid asju, mida muidu müügil polegi. Aga kui minna ostlema, kaasas nimekiri konkreetsete toodetega, mida juba tead antud kampaania käigus alla hinnatud olevat, siis ehk oled seekord tugevam ega lange mittehädavajaliku soetamise lõksu?