MUST – mõjub kallilt ja väärikalt, mistõttu kasutatakse musta palju just kallite toodete pakenditel või siis toodetel, mille väärtust tahetakse tarbija silmis tõsta
SININE – universaalne värv, mis meeldib paljudele, mõjub usaldusväärselt ja kindlustunnet sisendavalt. Just sel põhjusel kasutavad sinist oma logodes paljud finantsasutused. Ka loob sinine värv usaldusliku ja pika kliendisuhte, näiteks leiti ühes uuringus, kuidas kliendid naasid sinistes toonides poodi sagedamini kui oranži poodi.
VEINIPUNANE – värv, millega seostuvad rikkus ja rafineeritus. Seetõttu võivad lillad tooted maksta rohkem kui sama mudeli teist värvi tooted.
ROHELINE – rohelise värviga on võimalik meelitada keskkonnasõbralikke tarbijaid ja paljud majapidamisvahendite tootjad on selle ära tabanud.
ORANŽ – oranž seostub ausa ja mõistliku hinnaga, mistõttu kasutavad seda tooni paljud odavaid tooteid pakkuvad kauplused
ROOSA – roosa mõjub inimestele rahustavalt, roosa nägemine aeglustab endokriinsüsteemi ja lõõgastab lihaseid, mis poes käies annab tunda selles, et rahulik inimene annab ilma pahameeleta raha välja.
PUNANE – kuigi punane on kaubanduses kasutusel, hoiatavad eksperdid, et see mõjub klientidele siiski hoiatava stoppmärgina, mille tulemusena kaalutakse ka oma rahakulutamist keskmiselt põhjalikumalt.
VALGE – puhtust ja lihtsust sümboliseerivat valget kasutavad paljud nahatoodete kaubamärgid, ka viitab valge aususele ja mõõdukusele, andes nii tarbijale usaldusväärse signaali.
KOLLANE – energiast pakatav kollane suurendab söögiisu, mistõttu kasutatakse seda paljudes söögikohtades.