"Kosmeetika on luksus... ja luksus on kallis," on seni ohanud nii mõnigi naine. Essence'i taga seisev ettevõte Cosnova Beauty on võtnud eesmärgiks selle eelarvamuse ümber lükata. Firma seisab moekate, kvaliteetsete ja värvikirevate toodete eest sensatsionaalselt madalate hindade juures. Ühe meigitoote keskmine jaehind on 2,32 eurot. Küllap seepärast ongi Essence Euromonitori andmetel koguseliselt enimmüüdud kosmeetikabränd Euroopas!

Ilufirmat esindava kommunikatsiooniettevõtte In Nomine pressiesindaja Greta Kingola sõnul põhineb Essence'i ärimudel kolmel tugisambal:

- Trendide looja ja innovaator;
- Kvaliteetsed tooted;
- Soodne hind.

Üritusel oli võimalus tutvuda kaubamärgi ja selle suure kosmeetikavalikuga, lasta meigikunstnikel ja küünetehnikutel end uute toodetega hellitada ning nautida hõrke suupisteid. Ilusündmuse läbiviija, stilist Ženja Fokini üleskutset „Ja nüüd, naised, võite siit ise endale meeldivad tooted välja valida!" ei lasknud kohaletulnud üle korrata. Vikerkaarevärvides ja nude-toonides küünelakid, uudsed ripsmetušid, kaunid huulepulgad, sädelevad puudripärlid, mahlased huuleläiked, silma- ja huulepliiatsid ning metalse säraga lauvärvid kadusid väljapanekustendilt vaimustunud ilu-uudistajate käekottidesse otsekui nõiaväel. Innovatiivse kosmeetikaga olid tutvumas ka lauljatar Getter Jaani, meigikunstnikud Kaia Triisa ja Meelis Krik, moetoimetaja Kristina Herodes ning tuntud blogijaid.