Sada aastat hiljem – möödunud nädalal – tähistas seesama Maybelline, maailma üks edukamaid meigibrände, oma 100. sünnipäeva. Tallinna Kaubamaja ilumaailmas avati selleks puhuks silmatorkav müügiboks, tutvustati Maybelline Eesti uut jumestuskunstnikku Liisat ning heideti põgus pilk kosmeetikatootja värvikasse minevikku. "Viimase 100 aasta jooksul on Maybelline inspireerinud naisi üle kogu maailma rõhutama oma ilu just endale iseloomulikul moel, " sõnas L'Oreal Eesti filiaali meigikategooria tootejuht Veronica Puhk. "Maybelline New York jätkab kursil, mida on hoitud juba esimeste ripsme- ja kulmutoodete läbimurde aastatest – nihutada harjumuslikest mustritest välja astudes ilutööstuse piire ning pakkuda innvovatiivseid tootelahendusi kõigile tarbijatele."

Kui õigesti mäletan, oli mu elu esimene ripsmetušš nimelt Maybelline'i oma. Selline beebiroosas vutlaris, helerohelise korgiga. Palju aastaid hiljem sain teada, et tegu oli suisa ikoonilise tootega – 1971.aastal vee baasil loodud ripsmetuššiga Great Lash, mille nimi ja roosa-roheline kujundus turuletulekust saati sai ripsmetuši sünonüümiks. Seesama toode on tänini maailma menukamaid ripsmetušše, mida ostetakse iga pooleteise sekundi järel.

Et Maybelline on võtnud oma südameasjaks innustada naisi esile tooma oma kordumatut ilu värvidega mängides ja avastades, kinnitas ka juubeliüritus. Soovijad said ilmet värskendava meigi või kiire küünehoolduse, mida kroonis kirev lakk. Seinatäiest Colorama küünevärvidest ei olnud kellelgi lihtne seda kõige-kõigemat tooni välja valida!

Koju jõudes avastasin, et ajalugu kordub – mu 11-aastane tütar proovis peegli ees BabyLipsi eri värvi huulepalsameid. Mõistagi Maybelline'i omi...