“Olgugi et toote töötasid algselt välja Saksa nahaarstid, ei sattunud konservatiivsed eurooplannad iluleiutisest vaimustusse,” räägib Holika Holika kosmeetika- ja nahahooldustoodete maaletooja Fred Luhamaa. “Seepeale otsustasidki Korea nutikad teadlased 1980. aastatel esialgset tootevalemit täiendada, lisades nahka toitvaid, kaitsvaid, hooldavaid ja noorendavaid komponente.”

“BB-kreemide populaarsus kasvas, kui avastati, et Aasia naiste jume on nii veatu, klaar ja särav ning neil pole pigmendilaike,” täiendab It’s Skini kosmeetika- ja nahahooldustoodete maaletooja Monika Vahtre. “Sealsed naised oskavad nahaprobleeme ära hoida ja samas varjata nahka koormamata iluvigu. Kuna ka Euroopa noorte seas levib trend, et nahk ei pea olema väga jumekas, pigem heledam ja klaarim, kasvab Korea BB-kreemide populaarsus siingi.”