FOTOD | Tallinnas avas uksed uudse kontseptsiooniga galerii-hüpikpood, mida kureerivad Eve Hanson ja Kadri Kruus
Rotermanni kvartalis avas 3. aprillil uksed uudse kontseptsiooniga galerii-hüpikpood, mida kureerivad ühiselt moedisainer Eve Hanson ja aksessuaaridisainer Kadri Kruus.
Lisaks Eve Hansoni ja Kadri Kruusi toodetele on galeriis esindatud paljude eriilmelise käekirjaga disainerite ja kunstnike looming, nagu näiteks Sigrid Kuusk, Patrick Soome, Kristiina Laurits, Piret Hirv, Eve Margus, Birgit Skolimowski, Anneli Tammik, Jette Heinlo, Piibe Tomp, Anne-Liis Leht, Sille Randviir, Lauri Kilusk, Aleksandra Pavlenkova, Andra Jõgise, Kristiina Oppi, Ethel Ütsmüts, Taavi Teevet, Nils Hint, Visa Eino Eduard Nurmi ja Tanel Veenre.
Koostöös Kogo galeriiga on Roseni hüpikpoes välja pandud ka eesti kunstniku Kristi Kongi taevamaalid. Maalisari „Taevalaotus“ kätkeb endast taeva vaatlust ning taeva tähenduse üle mõtisklemist. Taeva jäädvusta miseks valis kunstnik videviku – aja päevast, mil sealt võib leida terve spektri värve.
Galerii uudne kontseptsioon pakub disaini- ja kunstiarmastajatele meeldivaid üllatusi eelkõige disainerite üksikeksemplaride näol. Külastaja võib seega soetada mõne toreda moetoote, ehte või hoopiski midagi erilist enda koju, olgu selleks klaas, keraamika või maal.
Kadri Kruus, üks galerii-hüpikpoe kuraatoritest, selgitab, et osta on võimalik kõiki seal esitletud tooteid ja teoseid, kuid uudistama on oodatud kindlasti ka need, kes tahavad lihtsalt tutvuda praeguse momendi huvipakkuvamate nimede ja tegijatega Eesti aksessuaari-, moe- ja kunstimaailmas, samuti uute tulijatega. Roseni galeriisse võib seega tulla kui näitusele, lisaks on seal võimalik kohtuda disainerite ja kunstnikega erinevatel vestlus- ja inspiratsiooniõhtutel.
Roseni galerii-poega soovivad Eve Hanson ja Kadri Kruus luua keskkonna, kus kliendil on võimalus ilma igasuguse vahefiltrita disainerit ja kunstnikku kuulda, kuulata ja näha. „Ma tõsimeeli usun, et disain ja ilu muudavad maailma paremaks, aga seda ainult juhul, kui looja kuulab lõpptarbijat. Mood ja uued ideed ei pruugi sündida kusagil mujal kui klientide silme all, „ selgitab Kadri idee tagamõtet. „Disaineril ja kunstnikul on aga võimalus rääkida teemadest, mis südamel, ning näidata töid, mida siiani ei ole olnud võimalik sobivalt eksponeerida.“