PROOVISÕIT | McLareni tiivasirutused – kaheksa sekundiga 200 km/h. „Täisvõimsusega kohalt minnes on füüsiliselt pisut valus.“
McLaren, brittide autotööstuse üks kroonijuveele, on tõeline haruldus. Eestisse tõi McLaren oma sõiduautod proovimiseks esimest korda.
Selles vaatepildis on midagi nõtket ja graatsilist: kaks superautot sirutavad uksed nagu põrnika läikivad kattetiivad õhtupäikeses taeva poole.
Kaks insenerikunsti tippsaavutust tuletavad kummalisel moel meelde hoopis loodust. Autod on tõelised haruldused, siinsetel teedel eksikülalised. Kuid vabas looduses on McLaren alati harukordne vaatepilt.
Need on kaks põhimõtteliselt täiesti erinevat McLarenit – mis sellest, et sisuliselt on nad tootmisliinilt peaaegu kõrvuti tulnud. Tehnoloogiliselt esindavad nad autonduse eri ajastuid. Nende vahelt jookseb piir minevikku jääva bensiinimootori ja elektrilise hübriid-tuleviku vahel.
Rohekaskuldne McLaren Artura, mis meenutab õhtuvalguses oma üles sirutatud ustega veidi ülekasvanud kuldpõrnikat, kehastab tuleviku-McLarenite esimest tiivasirutust. Ja McLaren GT, must luik, tume nagu vari, on metalli ja süsinikkiudu valatud hüvastijätt V8-mootorite ajastuga.