Stiliseeritud nihkes rituaalses maailmas, mida pakub moefoto, ei ole vaja otsida normatiivsust, hinnanguid ega hukkamõistu! Kõige vähem tasub sealt otsida mingeid elujuhiseid naistele või meestele, kuidas peab ja kuidas ei tohi elada või olla, tavaliste inimeste igapäevaseid dilemmasid. Moefotode eesmärk ei ole tegelikkuse kujutamine – sama mõttetu oleks küsida, mida David Lynch oma filmikaadrites parajasti „öelda tahab“ – ja pole mingit mõtet taunida selliste kujutiste ebarealistlikkust. Igav oleks otsida ka kapitalismikriitikat ja viiteid tarbimismaailma tühisele vohamisele. Moefotode vaatemäng on lihtsalt suurejooneline etendus, Aldridge’i puhul on see maailm rõhutatult teatraalne, rituaalne, demonstratiivselt lavastatud tüdimus, mõnusalt pingutatud ja täiuslikult võlts.

Miles Aldridge’i loomingu suurejoonelist retrospektiivi „Neitsi Maarja. Supermarketid. Popkorn. Fotod aastatest 1999–2020“ saab vaadata Fotografiskas Tallinnas.

Moeseeria Carmen Kassiga „Kallis glamuur“ Itaalia Vogue’ile (2011).
The Kiss, 2011
Marina Abramovic, 2010
Moeseeria Carmen Kassiga „Kallis glamuur“ Itaalia Vogue’ile (2011).
Moeseeria Carmen Kassiga „Kallis glamuur“ Itaalia Vogue’ile (2011).
Miles Aldridge: „Virgin Mary. Supermarkets. Popcorn“