03.02.2025, 10:00
„Kas naiste unistused on vahepeal muutunud?“ 43selt Lancôme’ist kinga saanud Isabella Rossellinile tehti 20 aastat hiljem uus tööpakkumine
(1)Nõudlus küpsete reklaamnägude järele üha kasvab
Disainerite horisont on avardunud ja nõudlus värvikate 60-, 70-, 80- ja 90aastaste reklaamnägude järele üha kasvab.

Isabella Rossellini
FOTO: | Scanpix
Reklaamnägude seas kohtab aina rohkem elukogenuid isikuid. Näiteks naeratas Vogue’i ilu-eri kaanel 106aastane naine Apo Whang-Od, purustades moeajakirja kaanepersoonide vanuserekordi. Esikaanel oleva 106aastase naise lugu on kordumatu: tänu Apo Whang-Odile elab maailmas edasi Filipiinide kehakaunistuse batoki tuhande aasta vanune tava. Vanadaami kehal on kõnekad sümbolid, kuid sümboolne on ka kaanepersooni valik. 106aastast särasilmset naist vaadates tahaks hõisata: elu on ilus!
Oled juba tellija?