Eesti naised on imelised – haritud, tegusad, hoolivad ja kaunid nii sisemiselt kui ka väliselt. Usume, et iga naine on oma elu kaanestaar ja just seetõttu valib ajakiri Eesti Naine reklaamidesse naisi meie lugejate seast.
Kui esimesel korral, mil kaanestaare otsisime, saabus paarkümmend sooviavaldust, siis sel korral juba pea sada. Tuleb tunnistada, et valiku tegemine muutub üha keerulisemaks.
Meil on hea meel esitleda – Karin Pärnust, Ülle Läänemaalt ja Ene Harjumaalt.
Ülle, kosmeetik
Olen aastatega õppinud, et elus on vaja kuulamisoskust. Tänapäeval võib-olla ongi inimeste kõige suurem probleem selles, et kõik tahavad rääkida, aga mitte keegi ei jõua neid kuulata.
Mäletan, et esimest korda nägin ajakirja Eesti Naine siis, kui olin hästi pisikene. Ajakirjad olid vanaema kapis virnas. Sellest ajast peale on tunne, et see on üks asi, mis igal naisel peab olema. See on ajakiri, mida lugeda ja uuridaEne, juuksur
Ene, juuksur
Mulle pakub rõõmu inimestega suhtlemine. Kui naised minu juurest ära lähevad ja on õnnelikud, nende silmad säravad, siis on see ju puhas selge rõõm minu jaoks.
Vahel on elu nii kiire, et et ei jõua kohe kõike ajakirjadest läbi lugeda. Siis tuleb selleks lihtsalt aeg võtta. Aga ka vanemaid numbreid on nii mõnus sirvida, need nagu ei aegugi. Meenuvad inimesed ja sündmused..,
Karin, personalijuht:
Mind inspireerib, kui inimesed suudavad muutumise dünaamikaga kaasa minna, kui suudetakse ümber orienteeruda, leida ka hullust olukorrast positiivseid asju. Arvan, et valmisolek muutuda ja ajaga kaasas käia on ka mind elus edasi viinud. See teebki minust minu elu kaanestaari.
Ema kõrvalt hakkasin ajakirja lugema, tol korral kandis see nime Nõukogude Naine. Olen aastaid olnud püsitellija ja kui ajakirja postkastist lugemiseks võtan, siis see on ikka mõnus.
Ilu aitas luua ja kaanestaaridele kingikotid kokku panna: Max Factor
Riided, jalatsid ja aksessuaarid: Guess, Denim Dream, Zara, Stockmann, Pro Optika, Aldo Shoes