27 inetut käitumismustrit, mis jätavad sinust tööl ebaprofessionaalse mulje

Seega, vaata korraks peeglisse ja mõtle, kas mõnes neist halbadest harjumustest oled ka sina süüdi.
1. Jääd kogu aeg tööle hiljaks
2. Jõuad igale koosolekule kümme minutit hiljem
3. Võtad haiguspäeva ka siis, kui sa tegelikult haige ei ole
4. Sööd kontorilaua taga väga spetsiifilise lõhnaga toite
5. Oled kogu aeg negatiivse suhtumisega
6. Oled see kolleeg, kes iga ülesande kohta vähemalt 20 küsimust esitab
7. Oled see kolleeg, kes alati mustad nõud vedelema jätab ja sinu töölaud on nagu koristamata lastetuba
8. Oled koosolekute ajal pidevalt millegi muuga hõivatud
9. Räägid oma kolleegidele vahele
10. Käitud nagu teaksid kõigest kõike
11. Uhkustad kogu aeg oma saavutuste üle
12. Kammid ja meigid end töölaua taga (rääkimata küünte lakkimisest…)
13. Sa ei käi piisavalt sageli pesus ja oled kasimata
14. Räägid kogu aeg oma isiklikest probleemidest kõva häälega ja kõigile
15. Uudishimutsed ja kuulad pidevalt teiste jutte pealt
16. Oled see kolleeg, kes hakkab kellegagi ilmtingimata tualettruumis lobisema
17. Sinu haltuuraks on oma kolleegidele mingite teiste toodete müümine ja vaheltkasu teenimine
18. Jääd alati tööüritustel väga purju
19. Kritiseerid pidevalt teiste väljanägemist
20. Sind saadab kogu aeg pidev lärm
21. Lobised kogu aeg kontoris telefoni teel oma sõprade ja perega isiklikest asjadest
22. Kuna su asjad enam sinu lauale ära ei mahu, hakkad neid asetama ka oma kolleegi lauanurgale või riiulile
23. Ropendad kogu aeg
24. Kui oled närviline, kipud näppe trummeldama, pastakaga mängima vms
25. Sa ei käi kunagi ühelgi tööüritusel kohal
26. Sa ei oska õigesti e-maili vormistada
27. Mõistad oma kolleege liiga kiiresti hukka
Allikas: Business Insider