See ei ole muideks ainult minu mure. Äärekivist eemale jäävast bussist on väga-väga raske välja saada ka vanadel inimestel. Nad peavad astuma hiigelsuure sammu sõiduteele ja sealt kõnniteele ukerdama. Tihti pole kusagilt kinni võtta, et end toetada. See on väga ohtlik, sest vanainimene võib libastuda ja kukkuda.

Paluksin väga, et selgitaksite, mis sellise sõiduviisi põhjus on.

Vastab Tallinna Linnatranspordi AS avalike suhete spetsialist Urmas Tooming:

Vastuseks teie poolt meile edastatud lugeja kirjale tahame märkida, et Tallinna Linnatranspordi AS-i bussijuhid on kohustatud peatustes peatuma nii, et bussi ukse ja tänava äärekivi vahele jääks maksimaalselt 20—30 sentimeetrit. Paraku on osa peatuseplatvorme ehitatud selliselt, et liigendbussidel on raskendatud seal peatumine nii, et buss oleks sirge ning juhil oleksid peeglitest näha kõik uksed. Üks niisuguseid peatusi ongi Lilleküla jaam.

Teine põhjus tänava äärekividest kaugemal peatumiseks on see, et mõnedes peatustes on teekate ära vajunud. Kuna paljudel bussidel avanevad uksed väljapoole, siis äravajunud teekate ei võimalda uksi avada, kui buss peatub äärekivi lähedal.

Bussi ukse jätmine posti kohale on puhtalt juhtide lohakus ja hoolimatus. Niisugustest juhtidest tuleks kohe ja konkreetselt (bussi number, koht ja kellaaeg) teatada Tallinna Linnatranspordi AS-le.

Tallinna Linnatranspordi AS-is töötab ligikaudu 900 bussijuhti ning kahjuks leidub nende seas ka selliseid juhte, kes eiravad peatumisreegleid. Nende väljaselgitamiseks olekski hea, kui sõitjad teataksid neist meile. Siis saaksime nendega juba individuaalselt tegeleda. Oleme siiski veendunud, et suurem osa meie bussijuhtidest täidab oma töökohustusi kohusetundlikult.

Ühistranspordiga liikuvad lapsevanemad, jagage Naistekaga oma kogemusi linnadžunglis! Ja kindlasti teatage probleemidest Tallinna Linnatranspordi AS-ile — küll sõnast saab tegu ja emade elu muutub paremaks!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena