Selleks, et uusi modelle valida, organiseeris Kinder Chocolate võistluse kõigis kolmes Balti riigis. Kolme kuu jooksul oli vanematel võimalus oma laps Kinder Chocolate võistlusele registreerida, mille võitjate pildid – üks poiss ja üks tüdruk – pannakse Kinder Chocolate piiratud versiooni pakenditele. Unikaalsele võistlusele registreerus palju osavõtjaid – Eestis 3055. Kokku saadeti rohkem kui 11 500 pilti kõikidest riikidest. Tänaseks on pakenditel olnud mitmeid modelle, kellest kõige kuulsam, Gunter Eruinger, on nüüdseks peaaegu 50-aastane. Eruinger oli pakendi reklaamnägu rohkem kui kolmkümmend aastat alates 1973. aastast.

Kinder Chocolate Eesti uued reklaamnäod on kuueaastane Alina ja kaheksa-aastane Martin. Võitjad tehti teatavaks žürii poolt, mis koosnes Ferrero esindajatest Poolast ja Eestist, võistluse korraldajatest ja fotograafist. Narva-Jõesuust pärit Alinat iseloomustatakse kui aktiivset, positiivset ning väga andekat last. Martin on pärit Rakverest ning tegeleb mitmete sportlike aladega, sealhulgas jalgpalliga.

Eesti fotosessioon toimus 14. juunil. Päeva lõpus said võitjate perekonnad valida, kuidas nad õhtu sisustavad. Üheskoos otsustati kinno minna. Mõlema võitja pilte saab näha rohkem kui 300 000 Kinder Chocolate pakendil, mis tulevad poodidesse oktoobris.