Ovulatsiooni ajal toimuvad hormonaalsed muutused võivad dikteerida kõike alates sellest, kuidas me kõnnime, mida me seljas kanname, kui võistlevad teiste naiste suhtes oleme ja kas tunneme armuiha. Hiljuti näitas üks uuring, et see mõjutab isegi seda, kuidas me poodleme. Psühholoogide sõnul põhineb see kõik instinktil võluda mehi meie kõige viljakamal ajal.

Kui soovitakse rasestuda, on armatsemiseks parimad päevad neli päeva enne ovulatsiooni. Sel ajal kannavad naised tõenäolisemalt lühikesi seelikuid, avaraid dekolteesid ja kehakurve esile toovaid rõivaid, samuti hööritatakse sel ajal kõndides rohkem puusi. Ka ovulatsiooni ajal ostetud rõivad kipuvad olema seksikamad, pilkupüüdvamad ja erksavärvilisemad kui tavaliselt. Nii nagu emane paavian saadab oma viljakast perioodist isastele sõnumi suure punase ja pundunud taguotsaga, nii saadavad samasuguseid signaale ka naised oma rõivastega. Samuti on uuringutega leitud, et ovulatsiooni ajal muutub naise hääl atraktiivsemaks ja nahk ilusamaks, samuti kehalõhn külgetõmbavamaks.

Naised ei reklaami aga vaid oma fertiilsust, vaid üritavad ka tõestada, et on liigikaaslastest paremad. See paneb naisi ovulatsiooni ajal impulsiivselt ostma kalleid kaubamärke, disainerkäekotte ja -kingi. See peaks saatma meestele selge signaali, et tegu on alfaemasega. Poleks ime, kui ettevõtted teeksid peagi naistele ovulatsiooni ajaks suunatud pakkumisi – õige aja saab ju välja arvutada selle järgi, millal naine ostab tampoone.

Allikas: Daily Mail